W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, wtym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczącychcookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdymczasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Usługi Alfa Connect Services- dlaczego warto z nich korzystać?

24 sierpnia 2021

Bądź zawsze w łączności ze światem podczas jazdy i monitoruj zdalnie swój samochód, dzięki aplikacji mobilnej My Alfa Connect na smartfony i smartwatche.

Usługi Alfa Connect Services to:

 

Bezpieczna podróż z MY ASSISTANCE

Połączenie SOS/HELP: w nagłych przypadkach możesz ręcznie uruchomić połączenie alarmowe z samochodu, za pomocą przycisku lub radia, lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect z centrum alarmowym lub Państwowym Ratownictwem Medycznym (24 godziny na dobę).

Pomoc drogowa : w razie potrzeby skorzystania z pomocy drogowej, możesz ręcznie nawiązać połączenie głosowe za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub aplikacji mobilnej (My Alfa Connect) i porozmawiać bezpośrednio z operatorem call center. Lokalizacja pojazdu i numer VIN zostaną podane automatycznie. W niektórych sytuacjach takich, jak usterki układu napędowego, usterki układu paliwowego lub usterki układu hamulcowego, samochód automatycznie nawiązuje połączenie głosowe między pasażerami a pomocą drogową, podając lokalizację pojazdu i VIN.

 Zdalne sterowanie swoją Alfą Romeo z MY REMOTE

Operacje zdalne: możesz sterować swoją Alfą Romeo nie będąc nawet w jej pobliżu. Możesz zablokować lub odblokować drzwi samochodu oraz włączyć światła za pomocą smartfona lub smartwatcha.

Lokalizator samochodu: znalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nie będzie już problemem. Wyświetl pozycję pojazdu na smartfonie, smartwatchu i stronie internetowej. Możesz zobaczyć odległość jaka dzieli Cię od samochodu, a nawet wyznaczyć trasę do tej lokalizacji.

Najważniejsze informacja-zawsze aktualne z MY CAR

Informacje o samochodzie: najważniejsze informacje o stanie Twojego samochodu w pigułce. Dzięki usłudze My Car  możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu paliwa, ciśnienia w oponach, stanu licznika lub poziomu oleju.

Logując się do aplikacji mobilnej My Alfa Connect oraz do strony internetowej możesz zobaczyć informacje o samochodzie  zaktualizowane w momencie zakończenia ostatniej podróży. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.

My Car obejmuje również Alert Stanu samochodu* i Powiadomienia In-Vehicle*.

 Wszędzie blisko z MY NAVIGATION

Send & GO *: zaawansowana nawigacja umożliwiająca wyszukiwanie celu podróży bezpośrednio na smartfonie i wysłanie go do systemu nawigacji samochodu za pośrednictwem aplikacji mobilnej My Alfa Connect, dzięki funkcji Send & GO. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego nigdy nie było takie łatwe, bez zakłóceń między samochodem a smartfonem.

Inteligentna nawigacja My Navigation obejmuje także wyszukiwanie punktów użyteczności publicznej* i alarmy o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pogodzie i fotoradarach, nawigację typu Last Mile* oraz wyszukiwanie parkingów i stacji benzynowych.

 Internet zawsze z Tobą  z MY WIFI

Hotspot Wi-Fi: do hotspotu pokładowego 4G LTE, oferowanego przez Ubigi, można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń, aby surfować po Internecie podczas podróży, zapewniając rozrywkę wszystkim pasażerom. Pierwszą rejestrację należy wykonać w samochodzie po podłączeniu do hotspotu pokładowego, po jej zakończeniu użytkownik i wszyscy pasażerowie mogą podłączyć się i korzystać ze swoich urządzeń.

*usługa opcjonalna, dostępna po zarejestrowaniu się na ubigi.com Obowiązują opłaty zgodnie z aktualną ofertą Ubigi.

 Prewencja i pomoc z MY THEFT ASSISTANCE

Powiadomienie o włączeniu autoalarmu: jeśli samochód wykryje podejrzenie próby kradzieży  takie, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, otrzymasz powiadomienie. Dotyczy to takich naruszeń, jak wykrycie ruchu w kabinie oraz próby włamania (w przypadku samochodów wyposażonych w system przeciwwłamaniowy.

Pomoc w razie kradzieży samochodu: usługa ta zapewnia szybką pomoc w przypadku kradzieży. Możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, naciskając przycisk „Zadzwoń” w aplikacji mobilnej My  Alfa Connect, a gdy kradzież zostanie potwierdzona raportem policyjnym, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.

*usługa opcjonalna.

Alfa Connect Services to usługa łączności dla nowych samochodów Giulia i Stelvio MY20, z Alfa Connect Box. 

Odkryj już teraz potencjał usług Alfa Connect!

Pobierz aplikację My Alfa Connect na Apple lub Android, aby dostęp do obsługi samochodu był w zasięgu ręki.

USŁUGI MOPAR® CONNECT UAKTYWNISZ W ZALEDWIE KILKU PROSTYCH KROKACH. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU: 

Tomasz Majtyka
tomasz.majtyka@zasadaauto.pl  tel. +48 12 25 25 241
Sobiesław Zasada Automotive oddział Kraków

Arkadiusz Kuśmirek
arkadiusz.kusmirek@zasadaauto.pl tel. +48 42 225 97 33
Sobiesław Zasada Automotive oddział Starowa Góra k. Łodzi